luni, 25 ianuarie 2010

Doamna cu par alb/Lady with white hair


Trebuie sa marturisesc ca la aceasta brosa m-am distrat de minune cand am creat-o. Desi la inceput doar o idee si-un desen pe un caiet amarat plin de pete de ceai, a devenit ceva neasteptat de frumos si haios. Nu va spun cate hohote de ras si cate sprancene s-au ridicat mirate ca apoi sa devina incruntate cand descopereau ce ascund eu in palma. Dar, a trecut socul initial si pana la urma au acceptat ca eu nu pot fi serioasa cand vine vorba de creatie, asa ca m-au lasat in pace. Mie una imi place si o port cu drag. Daca cineva doreste, pot face si la comanda, dar numai dupa ce imi cumpar vopsele de panza, caci cu tempera nu iese asa cum ar trebui (ziceau ca sunt bune pentru orice tip de material, dar nu vreau sa ma risc in caz ca ma prinde ploaia si sa-i "pierd" fatza :)) ).
Sper sa va placa la fel de mult cat mi-a placut si mie. Brosa are o dimensiune de circa 5.5 cm, este confectionata din panza, nasturei, lana pentru par, cercei din margele si este pictata cu pempera. Materialele nu vor fi intodeauna la fel, ci cu ce dispun in momentul cererii.
Celor care doresc totusi, pretul este de 10 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu