sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Un mic dejun sanatos/A healthy breakfast



























Desi nu prea imi sta in fire sa stau mult sa-mi pregatesc mancarea, azi dimineata m-am gandit ca ar fi cazul sa iau o pauza de la ritmul alert de lucru si sa-mi prepar micul dejun. Nu va ganditi ca am pierdut mult timp cu prepararea lui. Nu...mai mult mi-a luat ca sa-l pozez.
Marturisesc ca de la o vreme, cum prind cateva minute libere intru pe net si caut retete de mancare raw-vegan. Nu m-am lasat de mancat carne sau peste, dar din cand in cand trebuie sa mai luam si noi o pauza. Multe dintre retetele gasite nu-mi permit sa le fac. Ingredientele sunt atat de scumpe ca ma las pagubasa doar cand le citesc, nu e cazul sa le mai salvez. Dar totusi o fac, cine stie, poate am vreo sansa sa le cumpar vreodata. Altele...cand imi permite timpul, o sa le incerc. Numai citind reteta simt ca produsul finit o sa fie o nebunie pentru papilele mele gustative. Well...reteta asta nu e raw dar e vegana. Cel putin asa cred. E inventie proprie...asta daca nu a mai facut cineva pe undeva si eu nu stiu...dar se poate si acest lucru.
Reteta deci...si fotografia sper sa va faca o invitatie sa o prestati si voi. Nu este pas cu pas ca nu o sa am niciodata suficient timp ca sa acest lucru...sorry.

Mic dejun sanatos

Ingrediente: 4 linguri mei decorticat, o lingura seminte de in, 5 linguri amestec spartura de cereale, un sfert de lingurita cu sare, 5 mieji de nuca, 7 linguri piure de dovleac fiert, o lingura cu miere, jumatate de lingurita cu scortisoara, o lingura cu fulgi de cocos deshidratati.

Meiul se fierbe zece minute in apa cu sare impreuna cu spartura de cereale. Miezul de nuca se rupe in bucatele sau se toaca marunt si se pune intr-un bol alaturi de piureul de dovleac. Se adauga restul de ingrediente, se amesteca si se serveste cu placere.
Asta-i tot.

P.S: din amestecul de mai sus ies doua portii sanatoase. Daca vi se pare ca nu e suficient de dulce mai adaugati miere.
Am terminat de mancat la ora 10.50...va spun mai incolo cat mi-a tinut de foame.

Completare

Well...acest mic dejun mi-a tinut de foame cam pana la ora 14.00. Trei ore...eu zic ca e ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu