duminică, 25 martie 2012

Am fost şi eu acolo - Editia a Patra a Targului Raw Generation

Lume, lumeeee...am fost la Editia a Patra a Targului Raw Generation, 25 martie 2012 

Ce de lume, ce de zbucium...ce de verdeaţă. Şi, multă veselie. Mi-a placut, vă spun din start. Am reusit doar să-i dau un scurt "Buna" Ligiei (deşi îmi pregătisem un întreg discurs :)) ), care alerga de colo colo mai ceva ca o furnică. Am ramas impresionata de cât de bine arată şi cât de jovială era. Oricum, pot spune cu mâna pe inimă că aş fi regretat să nu ajung, măcar de această dată.
Dar să mă întorc la subiect. Deci...întâi şi întâi, miros de iarbă verde şi fructe la orice colţ al sălii, apoi miros de săpun proaspăt făcut şi plăcut aromat şi miros de ciocolată (asta la cursul de gătit raw, unul dintre ele). Apoi, am asistat la trei prezentări la sala Cluj-Napoca:  Dr. Cleopatra Coroaba -- "Analiza sangelui viu",  Alice Lopez -- "Ce a schimbat alimentatia raw food in viata mea?" şi din nou, Dr. Cleopatra Coroaba -- "Hidroterapia de colon".
Tot ce pot săspun este că m-am convins, dacă mai era cazul, că este timpul să îmi iau viaţa în mâini şi să am grijă de mine şi corpul meu, ca să nu mai zic de psihic. Momentan nu am cum să-mi procur aparatele atât de necesare unui trai raw sau raw-vegan atât de necesare dar...mai e vreme. Până atunci mă documentez, împrumut cărţi şi...îmi trăiesc viaţa aşa cum pot mai bine.
Sper doar să se mai facă întâlniri de acest gen şi să pot ajunge.
Să nu uit: mi-am cumpărat până la urmă nişte germeni de linte, fasole mung şi ridiche. Mâine îmi fac un sushi cu orez integral, alge nori şi germeni. Mai am până când o să ajung să mănânc corect dar e un început.

P.S: Multumesc Ligiei Pop pentru organizarea evenimentului, Dr. Cleopatra Coroaba şi Alice Lopez pentru prezentări şi pentru că au fost atât de explicite.

Un comentariu:

  1. Multumesc frumos de participare si te mai astept si data viitoare. Poate apucam sa stam si de vorba.

    RăspundețiȘtergere